Pre výstavné aktivity ponúkame tri priestory, všetky vybavené závesným výstavným systémom:
Kultúrne centrum disponuje vlastným výstavným priestorom so vstupom z ulice. Veľkosť priestoru je približne 13 x 7 m.
Kino Akademik uimožňuje prezentáciu vo foyeri a chodbách. Výstavy v tomto priestore sú otvorené len počas prevádzky kina. Priemerná mesačná návštevnosť kinaje prilbižne 900 - 1000 návštevníkov.
Klub Rubigall je súčasťou Mestskej knižnice a slúži ako študovňa, miesto konania literárnych a iných kultúrnych podujatí a výstavný priestor.
Výstavy v našich priestoroch je možné organizovať po dohode na základe podanej žiadosti v požadovanom formlulári, ktorá bude posúdená do 14 dní.
346 (Kino Akademik)
Výstava portrétov Štiavničanov, ktorá vznikla v rámci projektu Mesto kultúry 2019. Organizátor výstavy: OZ Štokovec, priestor pre kultúru. Trvanie výstavy: do 15.7. 2020
Corona Poster Challenge (Kino Akademik)
7 Štiavničanov - neprofesionálov od nás obdržalo v čase šírenia korona vírusu balík plagátov so zadaním vytvoriť z nich výtvarnú reflexiu na obdobie, ktoré prežívajú. Trvanie výstavy: do 31.8. 2020
Židovská Štiavnica (Kultúrne centrum)
Výstava neprofesionálych maliarov, ktorí vo svojich dielach reflektujú židovský odkaz v Banskej Štiavnici. Organizátor výstavy: K - art. Trvanie výstavy: do 23.7. 2020
ILUSTRAČNÉ FOTOGRAFIE PRIESTOROV
KLUB RUBIGALL
Prejdite myšou nad kalendár a zobrazia sa Vám podujatia. Kliknutím na podujatie zobrazíte podrobnosti.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I.
Úvodné ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa vzťahujú na predaj a postup predaja vstupeniek na kultúrne podujatia realizované Mestom Banská Štiavnica.
II.
Vstupenky
11. V prípade nedodržania, porušenia alebo v prípade podozrenia na porušenie akejkoľvek z podmienok stanovených týmito VOP, najmä, no nielen, podľa bodu 4 tohto článku VOP alebo v prípade rušenia alebo podozrenia na rušenie priebehu podujatia alebo iných návštevníkov, ako aj v prípade dôvodnej obavy ohrozenia zdravia alebo života osoby – zákazníka alebo iných osôb, ako aj v prípade ohrozenia majetku Organizátora alebo iných osôb, je oprávnený príslušný zamestnanec o osoba poverená zo strany Organizátora nedovoliť alebo zamedziť prístup zákazníka alebo návštevníka na miesto konania podujatia, alebo zákazníka/návštevníka z podujatia a/alebo z priestorov konania podujatia vyviesť, a to pred, ako aj počas trvania podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorá konaním zákazníka vznikla. V prípade, že dôjde k vyvedeniu alebo odopretiu prístupu zákazníka na podujatie z dôvodov porušenia VOP, nemá zákazník nárok na náhradu zakúpenej vstupenky, ako ani na inú náhradu. Organizátor si vyhradzuje právo rovnako nepovoliť prístup do budovy alebo priestorov konania podujatia, ako aj na podujatie v prípade, že ide o zákazníka alebo návštevníka, ktorý v minulosti, a to počas obdobia jedného kalendárneho roka pred nepovolením prístupu zo strany organizátora, preukázateľne porušil VOP, pričom v takomto prípade organizátor vráti cenu vstupenky zákazníkovi, ktorého nevpustil na podujatie v prípade, že si zákazník takúto vstupenku už zakúpil, pričom na inú náhradu zákazník nemá nárok.
12. Kupujúci je povinný pred, počas a po skončení podujatia dodržiavať všetky aktuálne pokyny vydané štátnou a samosprávnou autoritou, ako napr. Ministerstvo zdravotníctva, Úrad verejného zdravotníctva, Krízový štáb a pod. a nesie zodpovednosť za dodržanie týchto opatrení a prípadné škody, ktoré vzniknú v dôsledku zanedbania jeho povinností prevádzkovateľovi (napr. nosenie rúška a pod.). V prípade, že kupujúci počas konania podujatia tieto pravidlá nedodrží, je Organizátor oprávnený vyhostiť ho z podujatia bez náhrady vstupného a iných nákladov spojených s jeho účasťou na podujatí.
13. Predávajúci je povinný rešpektovať nariadenia všetky aktuálne pokyny vydané štátnou a samosprávnou autoritou, ako napr. Ministerstvo zdravotníctva, Úrad verejného zdravotníctva, Krízový štáb a pod. a na viditeľnom mieste zverejniť všetky usmernenia, vedúce k ochrane zdravia účastníkov podujatia, ako aj zabezpečiť úkony na ochranu zdravia v zmysle aktuálnych nariadení štátu a samosprávy.
14. Organizátor si vyhradzuje právo na využitie a manipuláciu kapacity hľadiska pre svoje potreby, pre potreby obchodného a iného charakteru, ako aj v dôsledku nariadení štátnych a samosprávnych autorít.
III.
Nákup, predaj, rezervácie vstupeniek
IV.
Zľavy zo vstupeniek
1. Zákazník má právo uplatniť si zľavu z cien vstupeniek na vybrané podujatia výlučne osobne v pokladniciach Organizátora, pokiaľ spĺňa podmienky na jej poskytnutie.
2. Pred zakúpením zľavnenej vstupenky je zákazník povinný preukázať sa pre uplatnenie zľavy príslušným dokladom, prípadne ak nie je z predloženého dokladu zrejmé, že ide o osobu oprávnenú na zľavu, aj kombináciou dokladov (napr. potvrdenie o návšteve školy spolu s občianskym preukazom a pod.). Bez príslušnej legitimácie a preukázania nároku na zľavu nebude zľavnená vstupenka predaná. Predloženie príslušných dokladov pre uplatnenie zľavy je dobrovoľné a zahŕňa súhlas dotknutej osoby s predložením takéhoto dokladu a slúži výlučne na preukázanie nároku na uplatnenie zľavy. Príslušným dokladom sa rozumie originál týchto dokladov:
a) študentský/školský preukaz,
b) žiacka knižka,
c) zľavnený predplatený cestovný lístok (tzv. električenka),
d) potvrdenie o návšteve školy,
e) karta Euro<26, ISIC, ITIC,
f) preukaz ZŤP, preukaz ZŤPS,
g) na uplatnenie zľavy pre dôchodcov od 62 rokov je potrebné sa preukázať dokladom preukazujúcim vek alebo status konkrétnej osoby, ktorej vstupenka so zľavou má byť vydaná a ktorá si zľavu uplatňuje s fotografiou predmetnej osoby, napr. platný občiansky preukaz, zľavnený predplatený cestovný lístok (tzv. električenkou) u ostatných dôchodcov (poberateľov predčasného starobného dôchodku) je potrebné sa preukázať rozhodnutím Sociálnej poisťovne o priznaní starobného dôchodku, prípadne zľavneným predplateným cestovným lístkom (tzv. električenkou).
3. Zľavy nie je možné kumulovať, kombinovať a spájať navzájom ani s inými zľavami, ani ich uplatniť na podujatia so zvýhodneným vstupným, ak nie je ustanovené inak.
V.
Iné podmienky
A) Zrušenie, zmena podujatia, výmena vstupeniek
1. V prípade zmeny podujatia má zákazník možnosť navštíviť náhradné podujatie. V prípade akceptácie zmeny zákazníkom sú zakúpené vstupenky platné na náhradné podujatie. Ak zákazník v prípade zmeny podujatia navštívi náhradné podujatie, stráca nárok na vrátenie vstupného, ako aj na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným predstavením.
2. Ak v prípade zmeny podujatia podľa bodu 1 tohto článku zmluvy zákazník nesúhlasí s titulom náhradného podujatia a možnosť návštevy náhradného podujatia nevyužije, má právo vrátiť nepoužité vstupenky, pričom zaplatená/uhradená cena za predmetnú vstupenku mu bude refundovaná v plnej výške, v akej boli zakúpené, alebo požiadať o vystavenie voucheru vo výške predmetnej vstupenky, ktorý bude môcť využiť do konca príslušného kalendárneho roka na iné podujatie Organizátora. Na tento účel je nutné predložiť v pokladnici neporušené vstupenky ako doklad na refundáciu.
3. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, resp. zmeny podujatia je potrebné požiadať osobne v pokladniciach od momentu oznámenia zmeny do 15 pracovných dní po plánovanom termíne podujatia. Prípadne je možné požiadať písomne e-mailom na adrese kultura@banskastiavnica.sk s uvedením čísla účtu a kódu banky (IBAN, SWIFT/BIC), pričom treba k žiadosti priložiť naskenované neoznačené vstupenky na refundáciu. O vrátenie vstupného po 15 pracovných dňoch možno požiadať výlučne písomne (resp. pri on-line nákupe aj e-mailom) na adrese kultura@banskastiavnica.sk s uvedením čísla účtu a kódu banky (IBAN, SWIFT/BIC), pričom treba k žiadosti priložiť naskenované neoznačené vstupenky na refundáciu. Žiadosť o vrátenie vstupného podľa predchádzajúcich podmienok je potrebné podať najneskôr do 2 rokov od zrušenia podujatia, inak nárok na vrátenie vstupného zaniká v zmysle príslušných právnych predpisov.
4. O zrušení a zmene programu informuje Organizátor prostredníctvom svojej webovej stránky a oznamom v pokladniciach.
5. V prípade zmeny alebo zrušenia podujatia z akéhokoľvek dôvodu nemá zákazník nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie, strava a pod.
6. Zakúpené vstupenky na podujatie nie je možné vrátiť ani vymeniť, ani žiadať za zakúpené vstupenky akúkoľvek inú náhradu alebo zľavu (okrem náhrady v prípade, že dôjde k zrušeniu podujatia zo strany Organizátora).
7. V prípade straty vstupenky Organizátor neposkytuje náhradnú vstupenku.
B) Zrušené podujatia v dôsledku pandémie COVID-19
1. V súvislosti so zrušenými podujatiami v dôsledku pandémie COVID-19 má zákazník právo požiadať o vrátenie vstupného alebo vystavenie voucheru, ktorý bude možné využiť do konca kalendárneho roka 2021 na akékoľvek repertoárové podujatie Organizátora, a to písomne e-mailom na adrese kultura@banskastiavnica.sk
a) Pri žiadosti o vrátenie vstupného je potrebné uviesť číslo účtu a kód banky (IBAN, SWIFT/BIC) a priložiť naskenované vstupenky určené na refundáciu.
b) Pri žiadosti o vystavenie voucheru je potrebné uviesť meno, priezvisko, adresu, email, telefonický kontakt spolu so súhlasom dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov a priložiť naskenované vstupenky určené na vystavenie voucheru.
2. Vystavený voucher je možné vyzdvihnúť si v v Kultúrnom centre, Kammerhofská 1, Banská Štiavnica. Voucher má charakter ceniny. Obsahuje meno zákazníka, ktorý si pôvodné vstupenky zakúpil, či identifikačné údaje zaručujúce jeho ochranu pred zneužitím.
3. Žiadosť o vrátenie vstupného je potrebné podať najneskôr do 2 rokov od zrušenia podujatia, inak nárok na vrátenie vstupného zaniká v zmysle príslušných právnych predpisov.
IX.
Záverečné ustanovenia
1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1.9. 2020.
V Banskej Štiavnici, 1.9. 2020
Mgr. Nadežda Babiaková
primátorka
------
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Aké údaje zbierame
Pri poskytovaní našich služieb získavame o Vás nasledujúce údaje:
Údaje pri kúpe alebo rezervácii vstupenky
Pri kúpe alebo rezervácii vstupenky, či už online, telefonicky alebo osobne od Vás potrebujeme Vaše kontaktné údaje, t.j. meno, priezvisko, telefónne číslo a email, aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku a zaslať Vám Vaše vstupenky prostredníctvom emailu, prípadne SMS správy.
Platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o.. V prípade platby bankovým prevodom budete presmerovaní na internetové bankovníctvo Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Platby vyúčtováva a zasiela spoločnosť TWR PLAY s.r.o., ktorá rieši tiež Vaše reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
Vaše kontaktné údaje a údaje o Vašich objednávkach a rezerváciách spracúva tiež oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Ticketware, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade, ak Vám neboli zakúpené vstupenky doručené:
e-mail: podpora@cinemaware.eu
V prípade, ak máte problém s platbou za vstupenky obráťte sa prosím na spoločnosť GoPay:
e-mail: gopay@gopay.cz
tel.č.: GoPay +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h)
Viac o tretích stranách sa dozviete TU
Registrácia do vernostnej zóny
V prípade, ak sa rozhodnete registrovať sa do vernostnej zóny a vytvoriť si v nej konto, zbierame Vaše meno, priezvisko, email, telefónne číslo, dátum narodenia a mesto, v ktorom bývate. A to aby sme vedeli s Vami komunikovať, viesť Vám vaše konto do vernostnej zóny a poskytovať Vám jej výhody.
Newsletter
V prípade, ak ste nám udelili súhlas, spracúvame Vaše kontaktné údaje za účelom zasielania Vám nášho newslettru o novinkách a pripravovaných akciách a špeciálnych ponukách.
Údaje získané pri používaní našej webstránky
Získavame tiež údaje o tom, ako používate našu webstránku, kedy ju navštevujete, čo vyhľadávate, ako sa na stránke pohybujete. Tieto údaje uchovávame a používame na na zlepšenie a personalizáciu našich služieb, ako aj na marketing. Informácie o pohybe na našej stránke využívame na analytické účely, aby sme rozumeli, ako ľudia používajú našu internetovú stránku, či vedia vždy ľahko nájsť, to, čo hľadajú, prípadne čo máme zmeniť aby bola pre používateľov užívateľsky príjemnejšia.
Bezpečnosť a ochrana práv
Vaše údaje, používame tiež na zaistenie bezpečnosti poskytovaných služieb, aby sme reagovali na nároky, ktoré boli voči nám uplatnené, pri konaniach pred štátnymi a inými orgánmi, ktoré kontrolujú našu činnosť, a aby sme vymáhali nároky, ktoré nám vznikli. Medzi kategórie tretích osôb, ktorým sprístupňujeme osobné údaje z týchto dôvodov, patria napríklad súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, na riešenie sporov alebo vykonávanie rozhodnutí, či naši právni a účtovní poradcova a audítori.
Právne základy
Vaše osobné údaje spracúvame na nasledovných právnych základoch:
Plnenie zmluvy á predzmluvných vzťahov – v prípade kúpy alebo rezervácie vstupeniek a zriadenia konta vernostnej zóny.
Súhlas – najmä v spojitosti so zasielaním komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách, či pri iných formách marketingu. Každý udelený súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, čo však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. Zo zasielania komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách sa môžete odhlásiť TU , prípadne kliknutím na príslušný odkaz, ktorý sa nachádza v každom newslettri.
Plnenie našich zákonných povinností – pri uchovaní údajov o Vás a Vašej objednávke v našom účtovníctve alebo pri sprístupnení údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či vykonávajú rozhodnutia.
Náš oprávnený záujem – pri zlepšovaní a personalizácii našich služieb, niektorých marketingových činnostiach, či v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou práv, tak ako sme uviedli vyššie. V týchto prípadoch vždy starostlivo zvažujeme, či spracúvanie nebude predstavovať neprimeraný zásah do Vašich práv.
Tretie strany
Ticketware SE Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému |
Hlavná 23, 917 01 Trnava IČO: 48 298 034 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Po, vl. č. 10376/T |
GOPAY s.r.o. Poskytovateľ platobných služieb |
Planá 67, 370 01 České Budějovice, ČR IČO: 26 046 768 zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budějovicích, oddiel: Sro, zn. C 11030 |
TWR PLAY s.r.o. Poskytovateľ vyúčtovania a zasielania platieb |
Hlavná 23, 917 01 Trnava IČO: 47 445 190 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vl. č. 41256/T |
Cookies
Web používa cookies.
Ako Vaše údaje chránime
V súlade s požiadavkami platnej legislatívy vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme Vaše osobné údaje chránili. Elektronické údaje sú uchovávané v chránených databázach na serveri spoločnosti Ticketware, kde sú pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Všetky osoby, ktoré prichádzajú do styku s osobnými údajmi klientov majú povinnosť dodržiavať mlčanlivosť o informáciách získaných v súvislosti so spracovávaním týchto údajov.
Ako dlho údaje uchovávame
V prípade kúpy a rezervácie vstupeniek, likvidujeme Vaše osobné údaje 30 dní po konaní podujatia, na ktoré ste si vstupenky kúpili. V prípade, ak si zriadite konto do vernostnej zóny, osobné údaje, ktoré súvisia s Vašim kontom uchovávame, kým máte konto zriadené, keďže sú nevyhnutné na to, aby sme vedeli pre Vás konto prevádzkovať. V prípade, ak používame Vaše osobné údaje za účelom doručovania komerčnej komunikácie na Vašu e-mailovú adresu alebo v iných prípadoch, kde ste nám udelili súhlas, uchovávame tieto údaje, kým nám príslušný súhlas neodvoláte. V prípadoch využívania Vašich údajov na základe nášho oprávneného záujmu, uchováme Vaše údaje, kým neodpadne dôvod ich spracúvania. Avšak nie vždy keď odpadne niektorý z dôvodov spracúvania musí nevyhnutne prísť k vymazaniu Vašich osobných údajov nakoľko tieto môžeme spracúvať aj na iný účel s iným právnym základom.
Aké sú vaše práva
V prípade, ak si uplatníte akékoľvek z nižšie uvedených práv, budeme Vás o vybavení Vašej žiadosti informovať do 30 dní odo dňa jej doručenia k nám. V odôvodených prípadoch môžeme uvedenú lehotu predĺžiť na 60 dní, o čom Vás budeme informovať. Ak si chcete Vaše práva uplatniť prosím, kontaktujte nás na nižšie uvedenej adrese. V prípade, ak si želáte Vaše osobné údaje vymazať, kliknite sem
Právo na prístup k údajom
Máte právo získať od nás potvrdenie o tom, či sa o Vás spracúvajú osobné údaje a v prípade, ak Vaše osobné údaje spracúvame, poskytneme Vám informáciu o tom, aké údaje o Vás spracúvame, za akým účelom, komu boli Vaše osobné údaje poskytnuté, či boli prenesené do tretej krajiny a ako dlho budeme Vaše osobné údaje uchovávať.
Právo na opravu
V prípade, ak máte za to, že spracúvame o Vás nesprávne osobné údaje, máte právo nás požiadať o ich opravu.
Právo na vymazanie (právo na „zabudnutie“)
Máte právo na vymazanie Vašich osobných údajov, v prípade ak sú splnené nasledovné podmienky a neuplatňujú sa zákonné výnimky: údaje a) už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali, b) odvoláte súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov, c) Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe legitímneho záujmu našej spoločnosti a neprevažujú oprávnené dôvody na spracúvanie alebo namietnete spracúvanie za účelom priameho marketingu, d) osobné údaje sa spracúvali nezákonne.
V prípade, ak by boli Vaše osobné údaje zverejnené a Vy si uplatníte právo na vymazanie, vymažeme aj takéto zverejnené osobné údaje. Zároveň budeme informovať ostatných príjemcov Vašich osobných údajov, že ste si uplatnili právo na vymazanie a mali by teda vymazať všetky odkazy na Vaše osobné údaje, ak to bude technicky možné so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie týchto opatrení.
Právo na obmedzenie spracúvania
Máte právo požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania v prípade, ak máte za to, že o Vás spracúvame nesprávne osobné údaje alebo vaše osobné údaje spracúvame nezákonným spôsobom.
Právo na prenosnosť údajov
Máte právo získať osobné údaje, ktoré o Vás spracúvame na základe súhlasu a/alebo zmluvy a sú spracúvané automatizovanými prostriedkami, a to v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Máte tiež právo preniesť tieto údaje k ďalšiemu prevádzkovateľovi. Ak je to technicky možné, prenesieme na Vašu žiadosť Vaše osobné údaje priamo k Vami zvolenému prevádzkovateľovi.
Právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie
Máte právo namietať z dôvodov týkajúcich sa Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré je vykonávané na základe nášho oprávneného záujmu vrátane namietania proti profilovaniu založenému na našom oprávnenom záujme.
Vždy máte právo namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov ak sa tieto spracúvajú na účely priameho marketingu.
Podávanie sťažností
V prípade, ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s platnými právnymi predpismi na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a to prostredníctvom kontaktných údajov uverejnených tu: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/node/148
O nás a kontakt
Prevádzkovateľom pri spracúvaní Vašich osobných údajov sme my:
Mesto Banská Štiavnica
Radničné námestie 1
969 24 Banská Štiavnica
IČO: 320 501
E-mail: akademik@banskastiavnica.sk
webstránka: www.banskastiavnica.sk/kino
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.